Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

02-04.06.2020

Doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej z wykorzystaniem materiału literowego.

Drzewa na wietrze – dziecko naśladuje jak drzewa kołyszą konarami, gdy szumi początkowo mały wietrzyk, stopniowo coraz większy, aż do potężnej wichury, poruszając przy tym płynnie ramionami.

Wyścig rąk – dziecko otrzymuje kartkę z bloku rysunkowego podzieloną pionową kreską na dwie równe części oraz dwie kolorowe kredki: - wyścig do środka kartki - wyścig od środka kartki - prawa ręka szybciej od lewej.

Rysowanie prostych i krzywych linii pomiędzy coraz bardziej zwężającymi się granicami – na kartkach z brystolu dziecko otrzymuje 3 rysunki zawierające:
- dwie proste równoległe w odległości 1cm
- dwie proste równoległe w odległości 5mm
- okrąg o promieniu 4cm oraz kilka okręgów o zmniejszających się promieniach co 5mm.
Zadanie dziecka polega na rysowaniu kredką linii pomiędzy równoległymi i okręgami tak, aby ich nie przeciąć.

Kreślenie w powietrzu jak największych liter b i d, na przemian używając obu rąk.

Obrazki - dziecko otrzymuje karty pracy zawierające litery b i d oraz odpowiadające im rysunki. Ma uzupełnić kształt liter b na zielono, d na czerwono, połączyć je z odpowiednimi obrazkami oraz pokolorować obrazki.

Chwytanie na haczyk – dziecko otrzymuje obrazki z przyczepionymi haczykami oraz wędkę. Zadanie polega na „złowieniu” obrazków zaczynających się na literę d.

Lepienie z plasteliny – dziecko lepi z plasteliny literę b oraz d.

Chodzenie po rozłożonej taśmie – rozkładamy tasiemkę (wstążkę, sznurek) zadaniem dziecka jest przejście po linii z wyprostowanymi ramionami.

Ćwiczenia rozluźniające napięcie mięśniowe:
- naśladowanie gry na pianinie
- pisania na maszynie
- strząsanie wody z palców
- wytrzepywanie piasku z rękawa -
- rozluźnianie i zaciskanie dłoni.