KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Terapia pedagogiczna

Zajęcia terapeutyczne w przedszkolu odbywają się 1 lub 2 razy w tygodniu po 0,5 godziny dla każdego dziecka. Dzieci uczestniczą w zajęciach indywidualnie oraz w małych grupach - do 5 osób. Zajęcia będą prowadzone w poniedziałki 12.00 - 13.00, środy 11.00 - 13.00  i czwartki w godzinach 12.00 - 12.30.

Pytania dotyczące terapii pedagogicznej możecie Państwo kierować na  adres m.grabarczyk@pm204.elodz.edu.pl  - będę na nie odpowiadać w miarę możliwości jak najszybciej.

Drodzy Rodzice!

Celem wychowania przedszkolnego jest wsparcie całościowego rozwoju dziecka. Prowadzone w przedszkolu zajęcia korekcyjno-kompensacyjnych mają na celu pomóc dziecku pokonać trudności, nabyć umiejętności i wiedzę potrzebną do rozpoczęcia nauki w szkole.

Zajęcia prowadzone w przedszkolu obejmują poszerzanie wiedzy, usprawnianie funkcji słuchowych, wzrokowych, sprawności grafomotorycznej, percepcji wzrokowej, zaburzeń koncentracji uwagi, pamięci.

W czasie nieobecności dzieci w przedszkolu zachęcam do korzystania z propozycji wspólnych zabaw i ćwiczeń w domu.

Małgorzata Grabarczyk

Drodzy rodzice! Zapraszam do skorzystania z propozycji zabaw i ćwiczeń rozwijających umiejętność percepcji wzrokowej i słuchowej oraz sprawność grafomotoryczną. „Zaczarowany stolik” – zabawa rozwijająca koncentrację, pamięć i spostrzegawczość. Rodzic przygotowuje na stoliku 6 przedmiotó...

Drodzy rodzice! Zapraszam do skorzystania z propozycji zabaw i ćwiczeń, które usprawniają percepcję słuchową, orientację przestrzenną oraz sprawność manualną.   „Wyklaskiwanie rytmu” - zabawa rozwijająca umiejętność koncentracji uwagi i percepcję słuchową. Rodzic wyklaskuje prosty rytm &ndas...

Drodzy rodzice! Zapraszam do skorzystania z propozycji zabaw i ćwiczeń, które usprawniają percepcję słuchową i wzrokową. „Rymowanki”  – dziecko łączy w pary nazwy rymujących się przedmiotów. „Ile jest?”  – do zabawy potrzebne będą liczmany np. guziki, p...

Drodzy rodzice! Zapraszam do skorzystania z propozycji zabaw i ćwiczeń rozwijających umiejętność analizy i syntezy słuchowej oraz sprawność grafomotoryczną. „Leniwa ósemka”  – ćwiczenie koncentracji uwagi i koordynacji wzrokowo – ruchowej. Dziecko rysuje leniwą ósemk...

Zajęcia terapeutyczne w przedszkolu odbywają się 3 razy w tygodniu po 0,5 godziny dla każdego dziecka. Dzieci uczestniczą w zajęciach indywidualnie oraz w małych grupach - do 4 osób. 

Pytania dotyczące terapii pedagogicznej możecie Państwo kierować na adres k.ostrowska@pm204.elodz.edu.pl będę na nie odpowiadać w miarę możliwości w poniedziałki i wtorki w godzinach 10.30 - 13.00

Drodzy Rodzice!

Celem wychowania przedszkolnego jest udzielanie pomocy dziecku w realizacji jego indywidualnej drogi. W systemie zajęć dydaktyczno - wychowawczych prowadzone są zajęcia korekcyjno-wyrównawcze. Nie wszystkie dzieci rozwijają się harmonijnie. Niektóre, z różnych względów radzą sobie gorzej od innych, osiągają słabsze wyniki w edukacji przedszkolnej. Należy stymulować rozwój dziecka i ożywiać jego potencjalne możliwości. Dlatego ważne jest zapewnienie dzieciom odpowiedniej pomocy, zmierzającej  do wyrównania i korygowania zaburzeń, gdyż brak tych oddziaływań może stać się czynnikiem hamującym normalną aktywność dziecka lub prowadzić do nieprawidłowych  i niepożądanych zachowań.

Zajęcia z terapii pedagogicznej w przedszkolu obejmują usprawnianie funkcji słuchowych, wzrokowych, sprawności grafomotorycznej, percepcji wzrokowej, zaburzeń koncentracji uwagi, pamięci, które utrudniają dzieciom nabywanie umiejętności i wiedzy.

Na czas nieobecności dzieci w przedszkolu zachęcam do wspólnych zabaw i ćwiczeń w domu.

Klaudia Ostrowska

Usprawnianie percepcji wzrokowej w oparciu o zabawy graficzne. Koordynacja wzrokowo-ruchowa - rysowanie w ograniczonym polu.    Rodzic rysuje na kartce propozycje drogi i podaje polecenie.                                ...

Usprawnianie syntezy słuchowej w oparciu o opowiadanie Promyk. Wprowadzenie – opowiadanie Promyk.                                   &nb...

9-10.06.2020r. Usprawnianie syntezy słuchowej w oparciu o materiał literowo-wyrazowy. Ćwiczenie wrażliwości słuchowej – zagadki słuchowe. Dziecko słucha odgłosów dochodzących spod stołu i odgaduje co je wywołało:                        &nbs...

02-04.06.2020

05.06.2020

02-04.06.2020

05.06.2020

Doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej z wykorzystaniem materiału literowego. Drzewa na wietrze – dziecko naśladuje jak drzewa kołyszą konarami, gdy szumi początkowo mały wietrzyk, stopniowo coraz większy, aż do potężnej wichury, poruszając przy tym płynnie ramionami. Wyścig rąk – dziecko otrzymuje ...